7/2...4

<:3_)~ SORKIS LINSON <:3_)~ säger:
älskar den frillan (hittade en as häftig frilla jag gilla)

Mio säger:
Sån har jag haft, fast blond ;P

<:3_)~ SORKIS LINSON <:3_)~
säger:vill me ha men blå el nå

Mio säger:
haha do it

<:3_)~ SORKIS LINSON <:3_)~
säger:nä de törs jag inte å så finns de inget fulare än ett fult nylle å häftigt hår
å så ska man ju ha kläder som passar

Mio säger:
Och du skulle ha ett fult nylle eller?

<:3_)~ SORKIS LINSON <:3_)~ säger:
japp de har jag

Mio säger:
Nehe!

<:3_)~ SORKIS LINSON <:3_)~ säger:
joho

Mio säger:
Okej, om du ska vara på de sättet så kan vi ju vända på de och säga att du ska skaffa en extrem frisyr för att ta bort uppmärksamheter från ansiktet ;P

<:3_)~ SORKIS LINSON <:3_)~ säger:
de gör jag om jag skulle gå ut naken me

Mio säger:
haha ja vill du hellre de så varsegod ;P

<:3_)~ SORKIS LINSON <:3_)~ säger:
iiinga problem

Mio säger:
haha be maja filma ;P

<:3_)~ SORKIS LINSON <:3_)~ säger:
lätt

Mio säger:
:D

Så Bajsan du får helt enkelt följa me å filma när jag går ut naken för mio tror inte jag vågar


Kommentarer
Postat av: Mathilda

hehe visst är hon söt ;)

2011-02-07 @ 23:24:45
URL: http://mathiiiiiiiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0