5 SAMTAL SENARE

Under 30 minuter har jag pratat me 4 vaktbolag men ingen av dessa hade hand om den fastigheten som vi bor på så till slut ringde jag polisen.
Anledningen e då våran lite störande nyinflyttade granne å hans fest som mer å mer ballade ur. Vete fasen va dom höll på me. Han spelade helt värdelös musik, dunkandet i väggen bara ökade för var 5e minut. Nån brud satt i trappen å böla innan hon gick in i lägenheten å fick ett utbrott å vråla som jag vet inte vad. I nuläget väntar jag samtal från patrulerande polis som hade ett annat ärende innan dom kunde komma hit. Festen har avtagit lite men ibland hörs dunkande i väggen och man hör hur det samtalas på andra sidan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0