ÅÅ HEJ, ÅÅ HÅÅ

Min sambo tycker att jag har en stor röv, jag ser den inte så jag vet inte.

 

Jag han me allt jag skulle innan jag knalla till stallet men kom iväg en timma än va jag tänkt mig. Nog för att de gjorde ont i ena vaden halva vägen men när de släppte så hade ena foten domnat bort istället ^^ Men jag känner nu efter att ha suttit ner ett tag att satan va jag e stel i fötterna å lite i höfterna.. Jobbar bort de i morgon när jag både ska knalla till stallet, ta ut hästarna, mocka å fylla mat innan jag går hem igen... ska svänga förbi frissan å boka tid för de han jag inte idag. Å sen ska man tillbaka till stallet å ta in dom me men jag hoppas att jag slipper gå den rundan.

 

Ska försöka ta me mig kameran i morgon å ta lite bilder, men de e välla för kallt för att batterierna ska funka som dom ska. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0