AMS IDIOTER

Va på arbetsförmedlingen idag å snubben jag prata me va ju så jävla trög så han inte fatta de själv. Å jag tyckte han va sååå otrevlig så de finns inte. Han satt å jäspa 40 gånger utan att dölja de el be om ursäkt. Han rullade me ögonen precis som man kan göra när man e trött så jag trodde där ett tag att han skulle somna. De e sånt här som gör att man inte vill gå dit mer än nödvändigt. Jag skrek kuk till en av deras datorer å fråga om jag fick slå sönder den men de fick jag ju inte. Sa rakt ut att jag va sur å hoppades att mötet skulle gå fort, vilket de inte gjorde när han satt å nicka till hela tiden. Ah man har fått lite uträttat nu iaf. Bara lite saker till så kanske man kan leva någorlunda normalt igen.


Kommentarer
Postat av: zickan

Håller alla tummar och tassar här hemma att du hittar något :-D

2011-02-06 @ 00:53:53
URL: http://zpiller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0