DU BERÖR MITT HJÄRTA

De finns få i världen som tar så bra hand om sina djur som ****** gör. Hon gör allt för sina djur å tänker sällan om inte aldrig på sig själv. När djuren blir sjuka sitter hon med dom i sin famn å håller dom varma, ger dom att dricka å matar dom. För ett tag sen så avlivades en råtta hon köpt av mig. Hon ber veterinären skriva ett intyg så jag verkligen ska se att råttan inte finns mera å verkligen ber om ursäkt för att hon inte fick tag i mig innan hon åkte till veterinären för att akut avliva. Den här personen blir rörd när man berömmer henne för de jobb hon lägger ner å jag tycker att hon gör ett fantastiskt jobb varje dag. Jag tycker hon är jätte rolig å de e verkligen underhållande att prata me henne å man får sig alltd ett gott skratt. Idag kom de ett brev me reklamen med avlivningsintyg men de första jag fick upp va en bild på den åtta jag sålt till henne... Nawww va gullit gjort av henne tänkte jag å visade min sambo. När jag visar honom bilden ser jag att de står något på baksidan av den.

Tack Sorkland för världens finaste lilla Näsa!

När jag läste de brast jag i tårar. Du berör verkligen mitt hjärta min vän å jag e glad att jag får ta del av ditt liv.


Näsan som liten


Kommentarer
Postat av: Näsans matte

Det var dem finaste orden jag läst! Jag har aldrig mött en så speciell råtta som Näsan. Du har alltid funnits för oss båda, du är verkligen seriös, alltid nåbar och kommer alltid med goda råd vid behov. Näsan har fått en del av mitt hjärta men det har också du! För att du gav mig förtroendet och äran att få hem en sådan fin kille som Näsan och för att du som uppfödare alltid finns.

Du är värd en stjärna i himlen!

Tack för att du finns <3

2011-01-25 @ 23:07:25
Postat av: Zickan

Neej.. En av båtarna avliden? :-(... Rip

2011-02-01 @ 21:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0