NEJ MEN HEJ... DET VA LÄNGE SEN.

Ja de va ett bra tag sen jag bloggade senast. Jag kan inte skylla på att jag har för mycke att göra för de händer inte så värst mycke här. Även om de e ett nytt år tänker jag inte skriva nå memoarer för 2010 för de sa jag redan förra året å ska sanningen fram finns de bara 4 ord i en mening för 2010 ETT JÄVLA SKIT ÅR.

Men nu e de 2011 å en ny start på många plan. Ett nytt år= ett nytt liv, de ska motioneras å de ska minskas på godsaker. Äh de e ju ingen som orkar läsa om alla mina planer så de skiter vi i nu å tar de me tiden. Men en sak som e säkert att jag ska ha mera sex än förra året... får jag som jag vill... så 1-10 gånger om dan.

Råttornas antal här hemma har minskat ner till 5 pojkar, men jag har många råttplaner. Kanske inte de första halvåret men i de senare. Men de e mina hemliga planer å berättar jag de för nån så e dom inte hemliga längre så de e ingen ide´att du ens frågar om dessa hemliga planer.

Till slut en hälsning till min "flickvän"
LÖV JU

Ja här skulle de ha varit en bild men de får jag ta när jag sitter vid min egna dator.


Kommentarer
Postat av: "flickvännen"

I löööv you to babe <3

2011-01-02 @ 12:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0