SÅ JÄVLA TYPISKT

Poolen har inte hört av sig på flera veckor men just idag vet jag inte va dom har fått för fnatt. Först får jag ett mess om jobb i morgon mellan 7-15.30 Ja tänkte jag äntligen får jag jobba, men så kom jag på att för en gångs skull så ska jag till stallet å ta in hästarna för att ägaren ska resa bort å då kommer vara svart när jag ska gå den lång vägen dit å utan lyse me. Så jag tackade nej. Staxt där efter får jag ett mess till om jobb idag från 16.30-21.30 tackade även nej till de för jag ska på 1 årskals kl 15. Jag vet att man bara ska släppa allt man har för händerna när dom vill att man ska jobba men nej jag tänker inte göra de den här gången. Har jag planerat en sak hatar jag att de rubbas lilla minsta, mina planer tillhör mina tvångstankar å hela världen rasar om jag inte gör som planerat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0