SKIT

Jag bara känner att den här dan kommer att vara en jävla skit dag. Känner mig inte alls motiverad att ens kliva ur sängen. Just nu vill jag ha ett godisberg å bara moffa i mig allt på en gång, men de får vänta tills på lördag som numer e min godis dag. Satt å funderade tidigare om de kanske e dax att börja me dagens lista igen.

Å så kommer de bara mera å mera snö, vill ju ha sommar nu tack, el iaf vår.

Kollade på en film i natt
http://www.youtube.com/watch?v=Q6oT1lfnSV8&feature=related 
Tycker att den e skit bra så jag ville se den igen å Jason Statham kan man ju inte se sig helt mätt på om man säger så. MMM *DREGGEL* för hans rutor på magen å för hans svällande bröst, arm å ryggmuskler.
Hoppas kunna se DEATH RACE 2 ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0