STÖRANDE

Finns de nå mer störande än att höra allt som grannarna gör. Vägg i vägg me oss har de under veckan flyttat in en yngre kille. Vist att de kan låta ganska mycke när man håller på att sätta ihop möbler å de kan eka lite innan man fått upp tavor, men man behöver fan inte hålla på mitt i nätterna me sitt bankande.

Just nu sitter jag å irriterar mig på att han spelar musik som dunkar å vibrerar i våra väggar samt att han har massa folk där som ska höras över musiken.

En perfekt granne för mig hörs inte mer än när han går i dörren, el en som aldrig e hemma.

E synd att klockan inte e så mycke så jag kan gå å klaga.

En annan sak jag stör mig massor på e folk som inte kan stänga dörrar. Hur svårt kan de va att trycka ner handtaget, stänga dörren å släppa handtaget... man gör ju så när man öppnar fast då öppnar man dörren istället för att stänga den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0