11/7...1

Slantarna kommer ju räcka till färg å tapet me så de blir att Painta lite här hemma... typ över allt men vi tar lite i taget

Annars hinner jag inte me ett skit då jag jobbar men denna vecka ser ut så här just nu

Måndag: Ledig efter 22 timmars jobb. Sova?? JA
Tisdag:Städa, städa, städa kanske ta premiär doppet i mammas pool
Onsdag: Jag fyller 30. Va ska man hitta på då?? Jag vill ut å äta.
Torsdag: Jobb 8.15-16.00 Städa efter de.
Fredag:Ledig... har inga planer här för stunden. Kanske nån som har lust att åka till IKEA
Lördag: FOLKRACE I VIMMERBY
Söndag:Ledig... man kanske skulle ta å baka nå kul. Å som alltid så ska jag välla städa.

Men jag har sagt till på jobbet att dom kan ringa mig alla dagar utom på lördan för jag ska ju kolla mosade bilar.. men bara om Kultingen kommer vidare till finalen. Mamma kör kvalen på tisdag tror jag å Kultingen på fredag.

Min söta flickvän hörde av sig idag efter flera dagars frånvaro... dumma unge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0