13/7...1

Nästan alla andra år hr jag glömt bort att jag fyller men inte i år. Men än e jag bara 29 å jag ska njuta av de i 11 timmar innan jag stiger över till nästa tidsålder ^^ De kommer ju kännas lustigt att skriva en 3a istället för en 2a.

Idag kommer Skuffen till mig för jag ska ta ansvar för hennes 4 råttor under en tid. Då jag själv kommer ha fullt snart så söker jag någon som kan ta hand om 3 pojkar under ett par månader ev resten av deras liv beroende på vad Skuffen beslutar sig för att göra framöver. Alla 3 e jätte snälla men den ena e lite tillbaka dragen å lite liten. en han växer nog till sig framöver.

Fick pengar av svärmor så nu kan jag pricka av byxor på min lilla önskelista me å om jag har skrivit cinnamon hona så kan jag pricka av de me^^

Nä om man skulle göra lite nytta innan de kommer nån... Grattis till mig^^


Kommentarer
Postat av: Paula

Grattis i efterskott lilla kicka!

2011-08-01 @ 16:44:37
URL: http://rackarns.se/mattebloggen/?p=18
Postat av: Svar till Paula

Tack min vän :)

2011-08-02 @ 12:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0