16/7

Jag vet inte om jag har ont i fötterna för att jag e trött el om jag e trött för jag har hont i fötterna. Eller så e jag trött och har ont i fötterna. I vilket fall som helst efter 3 timmars sömn knalla jag upp kl 6 för att duscha, diska, plocka lite å packa för att brassa till VIMMERBY på FOLKRACE. Kultingen hade kvalat till finalen.
De va smockat me folk som alltid å vi va tvungna att vandra i evigheter för att vi skulle ta oss nån stans å mina skor va inte dom bästa för jag har blåror under båda fötterna.
Gömde plonkalonken hemma. Glömde kameran hemma. Glömde chipsen hemma. Glömde läsken hemma å jag tror fan att jag glömde hjänan hemma me. Bättrade på min solbränna lite väl bra på ena sidan så nu e jag vit mitt på ryggen där jag hade snörena till linnet hängandes ^^ Att jag aldrig lär mig sa min mamma när jag mötte henne.

Gjorde ju egen potatissallad igår å den blev riiiiiktigt god. Hade me den tilll Vimmerby å den blev populär men fasiken va mycke skit man ändå stoppar i sig när man e iväg. Inte undra på att man e tjock ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0