28/7...1

Ingen normal människa kliver upp kl 6 på morgonen den enda lediga dagen på 2 veckor... konstaterar att jag inte e av normal sort. Kl 6 stod jag i tvättstugan och sorterade tvätt. Donade me saker jag gör varje dag innan jag kan få ro att slappna av.

Dagens plan va att åka till Linköping 0å hoppa i IKEA möblerna men när jag vaknade kände jag mig lite stel, kom knappt in i bilen å efter att ha varit en full sill hela vägen in kunde jag knappt röra mig... Stå går bra men inte sitta el böja mig ner så de där me att prova/ köpa skor får jag göra en annan dag. Vi hittade soffan vi kollat in tidigare å vi båda för en gångs skull va enade. Vi tom enades om en ny tvmöbel så nu ska den vi har säljas. Nån som vill ha den för 500?? matchande tv bord följer me. Å så hitta jag en möbel som ska in i sovrummet när vi målat om där så jag får undan lådan me råttsakerna så dom inte syns.

Köpte byxor, tallrikar, bestick, glas, färg till vardagsrummet å lite annat småplock.

Nä om man skulle se om man kan få bort de onda i ryggen så man slipper göra grimager hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0