3/7...3

De går inte komma undan.

Jag blir snart 30 hela år.

Undrar vart tiden tagit vägen???

Som Skuffen 23 år sa igår

Skuffen: (Typ) vart har tiden tagit vägen jag fyllde ju nyss 13.
Jag: Då e du ju bara 14 å inte 23.

Vi akiverade oss med att leka me kisse bäsarna Sune å Håkan 13 veckor. dom va över allt å åt allt som tappades på golvet förutom tomaterna (Pillis du ser de e ingen som äter tomater) Å sen aktiverade vi oss med att äta smörgåstårta å jordgubbstårta men jag min smarta nöt tog bara bild på denna

De e min syster som gjort den me mig som assistent. Jag skar tomaten å geggade lite.
Men de va lite dåligt me folk så de blev en hel tårta över men den slinker nog ner på ett par dagar.

Ett super tack till alla som kom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0