3/7...5

Till dagens äventyr så glömde jag kameran. Å jag som klev upp en extra gång i natt för att ladda batterierna. Så några bilder finns de tyvärr inte.

 

Hur som så upplevde jag detta äventyr me Bajsan, Jenny, Lisa å dessa jävla mobiler ^^

Å min mamma som undrar varför jag har mobilen på ljudlös så jag aldrig hör mobilen... Jo kära mor de e för att alla ringer när jag inte har tid att svara.

 

Men åter till äventyret. Jenny har ju köpt häst som skulle hämtas, men hästen tyckte annat.

Hon va cool å bara stod... tog ett steg i taget upp i transporten sen ville hon inte mer. Efter många försök, smörgåstårta å över 3 timmar senare så hämtade stallägaren sin häst å lät den äta havre i fronten på transporten. Hästen hummade lite å hästen vi skulle lasta klev bara rakt på å stod lugnt å vänta på att vi skulle stänga... varför va de ingen som kommit på de 3 timmar tidigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0