11/6...1

Oh happy day. . . Folkrace i Nyköping idag. De e röv svettens dag typ å jag som klädde mig för ev dåligt väder. Äh de e bara att ta av sig brallorna i värsta fall. På tal om rövar e jag en väldigt kissnödig flicka. . . Nej jag kissar inte me röven men sprang å kissa direkt när vi kom hit. Höll på att kissa på mig av skratt när jag satt där i mitten båset å de e alldeles tyst å man verkligen hör hur bås grannens mage gör uppror å denne verkligen kämpar me att inte sprut lacka hela båset brunt. Men till slut kunde jag inte hålla mig längre utan ropade till han att magen skulle säkert må bättre av att han slappna av. Brak lät de från båset å ett garv. Jag kunde inte hålla mig alls vill jag lova. De e naturligt att bajsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0