12/6...1

Bajs varmt va de hela dagen så jag har 3 toner av rött på min kropp... ljus röd... kräft röd å ill röd. Så om några dagar ser jag ut som en orm som ömsar skin.

Vilket trevligt folk man träffar när man e på kisse runda. Samtal om hur smutsig man e å att man e glad att de inte fanns nån spegel när man tvättar händerna tex.

Träffade finaste Kim me, har faktiskt saknt henne.

De gick ok för Mulle Meck Kultingen. I första heatet hade han bara otur som satsade lite för mycke, andra heatet missa jag för då prata jag goja på toan me nån??? tredje heatet höll jag me på att missa för jag va på toa å sen prata i luren, men jag såg sista varvet å man måste ju chansa för att vinna. Den ungen e ju livsfarlig.

Blev många kvaddade bilar idag å massa rulltårta längar tills att vi åker igen om några timmar.

WWWWRRRROOOOOMMMM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0