27/6...1

Dåligt gjort av mig att inte uppdatera på en hel vecka... men så e de när man inte har tid att sitta vid datorn å man bara jobbar hela tiden. De börjar kännas i huvet att jag inte hinner me de jag vill göra. Tar ganska ofta en PN efter jobbet å slumrar några timmar för länge. När jag väl e ledig vill jag hinna me mina djur som e vana att få all min tid annars.

Men mellan jobben har jag denna vecka hunnit me att grilla hemma hos pappa å de va så jädrans gott å mig minnes så va detta första gången vi grilla i år :P

Sen i samma veva hörde en tidigare (ville inte skriva gammal) stallkompis av sig som jag i mitt slarv tappade kontakten me när hon flyttade från Finspång men kommer snart att återvända å så har hon skaffat en häst me ^^ Min egna kossa hinner jag inte me för tillfället tyvrr, sen e de ju inte så kul att knalla 1½ timma å sen tillbaka igen när man inte ens hinner me djuren hemma ibland. Men de går ingen nöd på kossan... hon går i sin hage å njuter av pensionärslivet å de lilla gräs som finns där.

Snart dax att klä på sig å knalla iväg för att leka me barnen i nån timma innan jag ska jobba natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0