7/6...2

Ibland har man bara sån tur å i söndags hade jag sån tur. Brukaren jag jobbar hos som vikarie var medbjuden på en stor fest som hennes mans jobb höll i. Och jag var oxå medbjuden för det inträffade under mitt arbetspass. Festen hölls i slottsparken och det var över 10.000 inbjudna till "Allsång på slottet" En stor familjefest blev det iaf och även om det var jobbigt att stå å släpa rullen i gruset i flera timmar så va de ändå en fröjd att få vara med å träffa folk man inte sett på år och dar^^


Siemens anställda fick en liten korg med lite smått å gott i.








Jävla Millan som jobbat på plats under dagen hade sett killarna i EMD sola med bara överkroppar å de va tydligen en fröjd för ögat.


Självaste Lasse Berghagen var Allsångsledare tillsammans med Rikard Olsson (Pillis heter han så i efternamn??)

Inte alla som fick gå på fest gratis å sen få betalt me ^^ Bara jag å Lyxhororna ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0