8/6...1

Ligger på jobbet å kan verkligen inte sova å va gör man då när inte Zickan e inne på msn? Jo man leker vidare me mobilen å väntar på att man ska bli helt galen för att de inte går som man vill eller väntar på att man ska bli trött. Här skulle jag velat göra ett rad byte men mobilen e på kass på allt på den klara inte av att göra som jag ville. Stackare som måste läsa allt detta i en hel text som bara sitter ihop. Förutom att dom där inbjudningarna bara bråkar me mig så jag funderar på att fylla 31 i år å fylla 30 nästa år så e jag jädrans glad över att vi kommit ifatt me alla räkningarna som vi legat efter i nästan ett år å vi har fortfarande pengar över men de e ett tag kvar till lön å mina kalas kommer kosta lite pengar så inget slösa här inte å sen e de bara att betala tillbaka alla skulderna till familjen oxå. Jag har gjort en intresse anmälan på en kisse bebis oxå. Kullen planeras komma till nästa vår men de e verkligen en linje jag tycker om. Mamman till kullen e min bebis syster dotter å jag kan inte önska mig mera än en släkting till min skatt å mamman e verkligen super fin. Höll på att dö en smula när jag fick se henne. Ska se om jag kan fixa en bild på henne så får ni se vad jag merar. E fortfarande inte trött men ni har välla tröttnat på min text som flyter ihop så de e lika bra att sluta här å kolla om de e nån rolig på msn igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0