10/3...1

Folk e ju bra knäppa. Jag kollade på mannen som talar med hundar och de va en som behövde ha hjälp me sin hund för den kissade inne av glädje... Hunden va en fluffig liten sak men pälsen va färgad rosa å hette Kisses. Ägaren till hunden kallade sig för Kitten och var blond å helt klädd i rosa... hela brudens lägenhet va i rosa. Nej jag e inget fan av rosa å jag tycker absolut inte att man ska överdriva... de blir bara för mycke. Å jag som tycker att de kan vara ganska överdrivet i hästvärlden. Jag tycker att man kan matcha benskydd me schabrak för de gör jag men sen finns de fantaster som matchar in huvor, sina egna kläder å nu mer så finns de ju träns å sadlar i olika färger de e oxå lite överdrivet. De finns folk till allt ^^


Kommentarer
Postat av: Toril

Ja du det finns många udda typer där ute... Och för att knyta an till det du skrev om Ceasar Milan. Jag blev upprörd när han använde el-halsband för att få en hund att "lita på människor"... Vet inte om du såg det avsnittet.

2011-03-10 @ 20:26:09
URL: http://skuggflicka.blogspot.com/
Postat av: Maja

Idag ska vi försöka matcha, eftersom vi fasen i mig ska se till att få de där bilderna! Vädret är iallafall med oss..

2011-03-11 @ 12:04:30
URL: http://maaija.blogg.se/
Postat av: Sorkis

de avsnittet såg jag nog inte men jag vet att han använt de till andra hundar för att dom inte skulle hoppa över ett staket. Vissa av hans metoder kan jag tycke vara användbara men andra fattar jag inte till vilken nytta man ska göra de. Alla hundar e ju så olika å en sak kan inte funka på alla.

2011-03-11 @ 12:05:40
Postat av: Sorkis till Maja

Vädret va med oss tills de började regna. Men de en ny dag idag å snart e de helg.

2011-03-11 @ 12:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0