11/3...1

De där me att komma upp idag å tvätta för vi inte har några rena kläder kvar snart gick ju åt helvete^^ Jag va ohurtig å gick upp när klockan ringde å laddade första maskinen sen skulle jag bara gosa ner mig i sängen me en varm sambo å kattebäs men de slutade me att jag vaknade några timmar senare å hade missat ett samtal då mobilen låg kvar i tv-rummet. Men fick tag i den som ringde å jag kan säga att jag inte varit gladare på ett bra tag. Pass jobbet fixat nu iaf så jag hoppas att soc me kan ringa å säga hej el iaf berätta om vi får lite slantar från dom el inte. Men de känns så skönt att slippa simma motströms hela tiden utan nu kan jag glide me lite på vågorna.

Va me Bajsan till stallet igår men jag gjorde inte så mycke. Hjälpte Emma att få Ramir torr så hon kunde rida men de va stört omöjligt då hästen gått utan täcke nästan hela vintern. Blev så grymmt sugen på att rida mitt egna älskade kräk så jag ska nog ringa till Monica å säga till henne att hon måste följa me så jag kan hitta iaf en väg el två där ute. Annars gör jag som jag brukar... hästen får visa mig vägen ^^ Maja erbjöd mig att jag kunde få tävla hennes häst å jag som har sålt nästan alla ridsaker då jag skulle lägga av. Men vi får se i framtiden hur de blir me den saken. Ska iaf följa me Bajsan när hon ska ta sitt gröna kort så jag me får ett ifall att liksom.

På tal om Bajsan... Hon e fan makalös me sitt mss (mun spray sprutande) å inte blir hon bättre för de den torra ungen ^^

Nähäpp ner till tvätten å byta i maskinen så de sista me blir torrt annars får inte råttorna nån inredning för de e de som ligger i maskinen.


Kommentarer
Postat av: Toril

Hahaha, ja du det är farligt att "bara" unna sig ett par minuter i sängen på morgonen! Skönt att du fick tvättat i alla fall.

2011-03-12 @ 17:19:31
URL: http://skuggflicka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0