1/3...1

Tiden går för fort. De e redan den 1a mars.

Dagen började me att jag klev upp halv 6, allt för tidigt för en slöfock som jag. Sraxt efter 6 avlöste jag Andreas från ett barn som varit vaken halva natten, vi la oss i sängen för att mysa en stund. (jag å barnet menar jag å inte jag å Andreas) Men barnet ville inte alls ligga stilla utan gav mig massa pussar å gav sig inte förrens jag pussa henne tillbaka, söta unge^^

Dom andra barnen vaknade till vid 20 i 7 å utan problem fick dom på sig kläder. Utan tjat fick dom i sig fukost å borstade tänderna själva. Vi kom iväg till skola å dagis ganska tidigt men de e skönt att slippa stressa me barnen ibland. Halv 10 kom Stina hem å vi for till Norrköping en snabbis.

Hoppas bara allt flyter på som de ska i morgon me men då ska jag ha både Elisa å Albin hemma. Borde gå me Bajsan på mötet men de går verkligen inte komma ifrån mitt i lunchen. Så jag hoppas att de funkar utan mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0