13/3...1

Efte årdagens rännande på jobbet gör mina fötter jätte ont. Men över lag så flöt hela går dagen å som den skulle å jag åter igen inser hur mycke jag älskar mitt jobb å alla pensionärer. Haha roligast igår va nog när jag kom in till en brukare som jag aldrig träffat tidigare å pressenterar mig som Sorkis. Jag e nog lite råttskadad iaf.

Idag ska jag leva på luft å kärlek  hoppas att min sambo känner lika dant. Vi firar ju att vi varit tillsammans i 5 år idag å svärmor fyller år idag me så jag måste komma ihåg att ringa henne med idag.

Annars vill jag bara köra huvet i väggen å gömma mig å kanske en gång för alla fundera över varför man föddes men jag tror att de e ett olösligt mysterium.

Landi åker hen idag me... dräktig el inte så får hon åka hem. Parningen har förbryllat mig för jag har ju sätt att dom parat sig var å varannan dag men ändå har hon löpt om å om igen. E hon dräktig nu så e ju de bra men om hon inte e de så skiter jag i att para om henne. Får leta upp en annan hona å para me min  underbara Yuttis.

Nä nu ska jag ta å vräka gubbarna i min näsa för dom inte betalat nån hyra å sen ska jag sätta fart å plocka undan de jag inte han plocka me igår å skura diskbänken som av en underlig anledning alltid blir så skitig (de måste vara rövarens fel)


Kommentarer
Postat av: Toril

Hahaha, ja se även den bästa kan göra tokigheter! Tur att du kom på det i alla fall... Stackars pensionären kan ju bli förvirrad då. :D

2011-03-13 @ 14:55:15
URL: http://skuggflicka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0