13/3...2

Så nu har jag fasikan städat så knogarna blöder. Då balkongen e fri från snö så plocka jag ordning där ute me... bara hoppas att de blir super väde snart så jag kan skura där ute me. Skulle vilja ha ett nytt bord, en bänk, lite blomlådor å ett litet träd där ute me så man kan sitta i sommar å sola sig. Bara så tråkit att vi inte har nått tak så vi kan sätta upp nät så inte kisse missen trillar ner igen.

Apropå snö som smälter. Kollar man ner för balkongen kan man finna dom mäst underliga ting. Just nu ligger de ett parasoll, en lina för hundarna i huset å deras bollar som jag räknade till 3, ett omslag till en bukett, grannens miljoner fimpar, en ölflaska å min burk Bajsan tappa ner i vintras när hon va snäll å skotta bort snön från balkongen men de mäst underliga som ligger där ute e nog något som ser ut som en klockradio.

Folk e bra korkade el va säger ni?


Kommentarer
Postat av: zickan

Haha.. det är väl någon som vaknade på fel sida och kastade ut väckarklockan ;-)

2011-03-14 @ 19:26:31
URL: http://zickans.com
Postat av: Svar till Zickan

Måste varit du som halkat hit på din bak på fyllan ^^

2011-03-14 @ 23:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0