15/3...1

Jag höll fasiken på att kissa i brallan nä jag såg att jag haft 10 läsare på bloggen idag... e ju nästan rekord ;P

 

Vaknade allt för tidigt idag men de va ett måste... straxt efter 6 i morse smet jag iväg till min älskare å gosa ner mig i hans säng. Men han å hans fruga jobba så jag fick nöja mig me att gosa me ungarna. Korren vakna lite efter att jag kom dit så vi låg i sängen å "mösade" å ungen snodde min arm så jag låg obeskönt. Käka frukost å sen traska till skola å dagis. Hemma igen hitta jag min första sångbok. Stod på alla 4 mot en förvarings gronkamoj å sjöng dom sånger jag minns från när jag va 3 äpplen hög å helt plötsligt känner jag att jag att nån tar en tugga av min bak. Elisa Flis hade satt tänderna i min bakvagn, e ju tur att hon inte e vampyr å satt huggisarna i mig.

Har lovat Apan att om han slutar me blöja den här veckan å kan vara torr en hel natt så ska han å jag åka till Norrköping å käka på Donken

Skrattade åt råttorna igår. Yuttis har ju varit me Landi men så åkte ju hon hem igår å jag satte honom utanpå buren så han kunde gå in om han ville. Calle blev nyfiken å började dra i hans tassar så Yuttis pep lite då kom Valle å bet tag i Calles öra som om han sa till han att så får man inte göra. Efter 2 timmar tvinga jag Yuttis att gå in till dom andra å de gick utan några problem.


Kommentarer
Postat av: Toril

Woohoo! Grattis till dina många bloggläsare. Jag har ingen aning om hur många som läser min...

2011-03-16 @ 08:54:02
URL: http://skuggflicka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0