16/3...1

Måste bara skriva att jag mår så jävla bra just nu. Efter ett års motgång så flyter allt på.

 

När jag kollade min kalender så e de tidiga mornar hela veckan men de gör mig inget för de e bara roliga saker som jag har gjort å ska göra.

 

Igår hade jag ett möte å skrev på massa papper inför sommaren å bokade intro dagar idag å i morgon. Jag har haft turen att komma att jobba me världens roligaste människor vad jag fått intrycket idag iaf. Jag kommer gå dit i morgon med ett leende på mina läppar.

 

Poolen ringer ner mig å vill att jag ska jobba åt dom å de gör jag ju om jag kan fär jag älskar mina pensionärer.

 

Elisa flisa har fått en operationstid nu så man slipper att tänka på hålet hela tiden.

 

Älskade flickvännen har flytt landet ett tag men jag hoppas hon saknar mig lika mycke som jag saknar henne.

 

Ja de va iaf en inblick i mitt liv just nu i korthet.



Jag bjuder på den ^^


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Sv; Åh grattis till er också! :)

2011-03-16 @ 21:27:06
URL: http://svansarochskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0