25/3...1

Inte nog me att jag e så förbannat trött så e jag jävlit grinig me. Jag har under en längre tid letat efter en hemsida som passar mig å när jag väl hittar en som ser ut som jag vill så fattar jag inte ett skit om hur man ska göra å så e min dator så fittit seg så de finns inte. Posta den inte detta inlägg sen så ska jag hiva iväg den ner till helvetet.

 

Jobbade idag å trodde aldrig att jag skulle hinna me allt som stod på mitt papper men de va faktiskt ganska lugnt mot va andra hade de idag. De e ju skönt att man kan jobbet å inte kommer ny till sressen att försöka hinna me.

 

När jag kom hem så kom Bajsan över me sin super dammsugare. Den e säkert värda dom pengarna man får ge för den men jag tyckte den va lite klupig å hade allt för många saker å funktioner för att jag skulle klara av den. Tyvärr stinker mitt hem av citron som fått mig ha skallebank å jag håller på att kräkas varje gång jag andas in å tydligen skulle doften ta bort huvudvärk men inte på mig... men jag e ju inte som alla andra.


Kommentarer
Postat av: zickan

Haha.. ta en tripp hit någon helg så hjälper jag dig att förklara hur du enkelt jobbar med en hemsida på ett sätt så du förstår.

2011-03-25 @ 23:42:43
URL: http://zickans.com
Postat av: Svar till Zickan

Du borde veta vid de här laget att jag inte e den smartaste att fatta saker. Saker jag lärde mig igår kan jag inte idag ^^

2011-03-26 @ 12:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0