26/3...2

Jag kan ju inte gå ut märker jag för jag träffar alltid nån jag känner å stannar för å prata en sväng som blir allt för länge.
Jag knallade för å posta anmälningarna till Edebo å stannade till på OKQ8 för att prata me Anna som jag såg jobbade å så passade jag på att käka en korv till frukost. Snart knalla de in en annan jag känner å vi började prata om stall för hon kände nån som hade 2 hästar som inte ville stå kvar i sitt stall för de va en där som inte va så trevlig å de kunde jag ha sagt till dom innan att hon va sån för jag har ju själv ståt i samma stall å vet precis hur dum denna människa kan vara. Efter en timma dyker Bajsan upp å vill att jag ska ta Spliff för hon ska jobba å han har fått vara själv allt för mycke senaste tiden å klart att min favorit hund får vara hos mig ett tag. De e nästan att hon läst mina tankar för innan jag knalla bort för å posta breven så tänkte jag att jag skulle gått förbi å hämtat Spliff men kom iväg sent som alltid.

Spliff å jag tog vägen förbi parken å vädret e så skönt. Hade jag inte varit så kissnödig så hade vi nog knallat än. Skulle vara skönt att knalla ut i skogen en sväng. Jag vet inte vart bara man skulle bege sig å så måste jag ju städa e tanken. Men först ska jag knalla å handla så sambon kan få sitt kaffe å så e de ju lördag idag me å de innebär GODIS för min del.

Ett komihåg till mig sj... GLÖM INTE BETALA IN ANMÄLNINGSAVGIFTEN TILL UTSTÄLLNINGEN. så ni som läser detta å ser mig sitta på msn sen var snälla å påminn mig om de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0