26/3...3

Heja läsare ni gör för tillfället ett ganska bra jobb men de va dött där ett tag el så e de jag som bara skriver skit^^

 

Spliff å jag va ute å promenixade å för en gångs skull så va de jag som va ute me han å inte tvärt om. Jag fick honom tom att strunta i en annan hund men han såg välla bara godisen som fanns i min hand. Efter vi käkat så ska jag välla lämna tillbaka han fast jag skulle gärna vilja behålla han men då tycker jag synd om min kissebäs som gärna håller sig i sovrummet.

 

För övrigt så blir man trött av att vara glad å lycklig. Jag tvärsomnade vid 6 å skulle säkert sova än om jag inte satt klockan.

 

Ja snart e de mat å de blir smaskig mat vill jag lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0