27/3...2

Skulle fördriva tiden me att finula ut hur den tilltänkta hemsidan funkar om dator ville som jag ville idag för i går va datorn sååå besvärlig. Precis som ett barn som inte får som den vill å blir tjurig... Just nu e de jag som e barnet å jätte tjurig för att den inte vill som jag vill. Jag fattar mig fortfarande inte på hur den funka för de står ju inte på svenska hur man ska göra, fasiken måste jag skaffa mig en tolk eller?? Nä de finns bara en sak att gör... MIO snälla söta rara kan du hjälpa mig me hemsidan igen??

Hunden fiser äckliga dofter just nu. Bara så ni vet att ni inte ska komma hit kl 2 på natten för de luktar Apa. Snart dax att ställa om klockan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0