27/3...5

Förlåt att jag tjatar om hunden men jag måste säga att han förvånar mig lite ibland.. Tyvärr for han iväg å jaga min kisse men jag va snabbt på fötter å släpa ut han i hallen fick han att ligga där i 5 min utan en rörelse. Sen skulle jag ner till tvättstugan å då fick han följa me så vi tog en promenad. De som förvånade mig mäst va nog att när vi kom ut på gatan så gick de en hund på andra sidan å de va ingen liten hund heller utan en mörk grandis. Spliffs reaktion va att han såg hunden men knallade efter mig utan att ens vända sig om men han blir fortfarande stel i kroppen när vi går förbi hus där han vet att det bor andra hundar. Får se när han blir hämtad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0