3/3...1

De e jobbit att vara mamma ^^ I tisdags slockna jag mellan 2 å 5 å på natten sen kunde jag inte sova för jag hade sån huvudvärk men när klockan ringde så va de bara att gå upp. Barnen jag hade hemma va helt underbara så man har ju inget att klaga på iaf.

Min älskare kom hem över lunchen å käka ugnspannkaka om man nu kan kalla de så^^

Jag skulle ha knallat hem när Stina kom hem men jag stannade kvar för en ficka å kaffeskvätt å under tiden vi drack kaffe började vi städa i skafferiet. Tror de fanns mera te i dessa skåp än va de finns i en te special butik ^^ Tyckte de aldrig tog slut på olika sorter. När vi ändå va igång så körde vi kylskåpet me å hokus pokus så fanns de massa plats för ny mat.

När jag kom hem lagades de mat å min älskade pojke började må illa så jag stoppade ner han i soffan å stopa om, bar fram allt han skulle behöva å de slutade me att han fyllde en hel 10 liters hink. Satt uppe å prata me han tills jag inte orkade håla ögonen öppna längre. Jag håller me sambon att de va länge sen vi satt å prata så som i natt. Oftast går jag å lägger mig lite innan honom å när han lägger sig så snarkar jag så han inte kan sova så då går han upp igen å går å lägger sig när jag kliver upp. Eller så lägger vi oss å kolla på film tillsammans tills filmen e slut å jag börjar snarka så han går upp å lägger sig när jag kliver upp.

Funderar på om man kanske skulle ansöka om snarkmask.. har nog testat allt snart förutom mask å att gå ner i vikt... Finns de nån där ute som testat preparat som funkar å vill dela me sig av sin kunskap??


Kommentarer
Postat av: Mio

Skaffa öronproppar till Stoffelainen :D

2011-03-04 @ 07:40:16
Postat av: Sorkis

Han vägrar att använda de å så e han redan halvdöv men han hör mig ändå.

2011-03-04 @ 23:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0