8/3...1

Å va jag inte har hunnit me att blogga men så e de när man haft fullt upp å man vill skriva så mycke ^^

Sambon har varit sjuk så jag har tagit hand om honom å sen jobba jag hela helgen å de va sååå skönt men de e inte kul att först jobba å sen gå hem ett par timmar å sen gå tillbaka... man hinner ju inte göra nå under dessa få timmar. Jag gick hem till min far båda dagarna å käka tårta då han fyllde år i lördags. Mitt hem blev lidandes dessa dagar. Disken har tagit över köket igen å dammtussarna dansar på golvet.

Igår va jag å Hanwi på ett slott å gick en spökrunda. Har varit där förut så de händ inget nytt. Nog för att jag tror på spöken men de där va nästan larvigt på nå vis.

Idag va jag först på ett möte som gick super å hoppas att dom hör av sig snarast så jag kan börja jobba lite mera än va jag gör idag... kl 4 ska jag å sambon tillbaka till samma ställe å ha ett annat möte å jag hoppas att de kommer att gå våran väg denna gång annars har jag sagt att jag ska bli hora å sälja sex för nån inkomst måste vi ha. Har ju typ redan sålt allt vi inte behöver ha av värde så nu e de bara skiten kvar ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0