8/3...2

jag tycker att jag har de jobbit i mitt liv men de finns dom i mitt kontaktnät som har de ännu värre men på ett annat sätt. Jag känner mig så tafatt att jag inte kan hjälpa till mera än va jag redan gör. Jag räcker inte till på de viset jag vill. Jag har alltid sagt att de ordnar sig å jag har förlorat hoppet om de många gånger men livet bevisar för mig på nytt om å om igen att de verkligen e så.. ALLT ORDNAR SIG men kanske inte på så vis man velat.

De e som visan Elisa älskar.
Imse vimse spindel,
klättrar upp för trån.
Ner faller regnet,
spolar spindeln bort.
Upp stiger solen,
torkar bort allt regn.
Imse vimse spindel,
klättrar upp igen.

Man kan ha de bra å livet leker men så händer de nå som gör att man faller men man kan resa sig upp igen, de e bara att kämpa... tänk på att spindels tråd kan bli lång å den e stark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0