10/5...1

Helvete va jag e trött. Vaknade kl 4 av att brukaren ropade å undrade va klockan va sen kunde jag inte somna om igen. Låg å tänkte på alla där hemma. Coffen, bäs å råttorna.

När jag kom hem så gjorde jag en annorlunda introducering med Woodan och Bettan... Jag ville vara säker på att de inte blev ett blodbad igen. Jag fyllde badkaret me vatten så råttorna ändå kunde stå på botten men skulle dom förflytta sig så skulle dom få simma. Inte ett pip från någon av tjejerna under hela tiden. Dom försökte inte ens hoppa ur som alla mina andra gör. Efter 5 min släppte jag ut vattnet å dom började tvätta sig sittandes brevid varandra. Jag svepte in båda tjejerna i samma handduk å de va inga problem alls. Torkade lite innan jag släppte in dom i samma bur så dom fick torka bäst dom ville själva. Inga problem alls. De va Woodan som tyckte att Bettan va intressant men Bettan sket i Woodan totalt. Nu flera timmar senare ligger dom dock oftast på olika ställen men ibland ligger dom tillsammans på hyllan så jag trot att de kommer gå bra mellan dom. Men jag kommer inte sätta in några flera råttor till dom efter hur Woodan regaerade på bebisarna i söndags. I morgon ska jag försöka sätta ihop Dövöra me bebisarna å se om de funkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0