3/5...1

Fattar inte varför jag e så trött för men jag skyller på vädret idag. De e typ nästan sommar å ändå vaknade jag  till ett snöit väder.

Haha jag e ju då så jävla smart. Jag skulle handla igår å plockade ner dite ditt å datt å köade i 20 min inne på netto... tror inte jag sett så lång kö där inne tidigare. Jag kommer fram till kassan å ska betala men apparaten säger betalning medges ej. Så de va bara å kolla hur mycke kontanter som fanns å börja plocka bort de som kostade mäst ^^ På vägen hem började jag fundera på om jag verkligen lyckats göra av me över 5000 kr på en vecka men kom fram till att de e fasen omöjligt när man inte handlat nå speciellt. Sambon föreslog att kortet kanske gått ut å jag kolla å mycke riktigt så hade de gått ut 2 dagar tidigare. De e andra gången jag missar att jag ska använda de nya kortet när de kommer... Mindes ju inte ens att de nya kortet hade kommit ^^


Kommentarer
Postat av: Toril

Hahaha, vilken miss... :) Men jag hade nog gjort samma sak om det är till någon tröst!

2011-05-04 @ 09:06:42
URL: http://skuggflicka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0