5/5...1

AAA va jag inte gillar dig Tina från Chicago just nu ^^ Jag blev så ruskit sugen på ananaspaj i går kväll å hade säkert bakat en om jag haft saker till den hemma... I natt drömde jag om ananaspaj å va fortfarande sugen på de när jag vaknade.

 

Va å kollade på min mammas kattungar nu i kväll å de e ju sjukt så söta dom va, den ena som inte alls ville bli upplyft somnade i min famn å den andra e ju sjukt lik Neko bebis. Fanns ju 2 sköldpaddsfärgade honor som inte har nå hem en å den ena kommer bli långhårig... men nej jag ska inte ha nån katt nu utan sparar till en katt jag verkligen vill ha.

 

Jag håller ju på att banta mina gossar just nu så dom har bara sallads diet (dom får fisk å kött men inte geggor som tunnisarna får) Alla gossarna e duktiga å har iaf inte ökat i vikt bara Valle som troligen smygäter. Fattar inte hur en råtta kan gå upp 21g på 5 dagar. Han har ökat 55g sen jag började banta dom för 2 veckor sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0