9/5...1

De här me att sätta in nya råttor i flock förbryllar mig ganska mycke just nu. Jag anser att i en stabil flock så ska man bara kunna sätta in unga djur så löser dom det själva med ett pip el två så e de klart. Jag e troligen bortskämd me sånna flockar. Pojkarna va inga problem alls. Lilla X knöla in sig bland dom stora pojkarna å fann sig direkt. Men däremot "Ellorna" blev illa behandlade av Woodan. Min Ella blev ganska illa biten vid näsan men alla sår tvättades rent 2 gånger och idag ser de jätte bra ut. Ellorna fick bo ensamma i en bur under natten. Jag ska in till Norrköping och hämta min andra hitte råtta Bettan senare idag å jag hoppas att hon å Woodan inte glömt bort varandra så dom kan bo tillsammans å försöka få in Dövöra till småttingarna. Uppdatering om de i kväll el i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0