9/5...2

Jag vet inte vad som hände men när jag skulle kolla bussar in till Norrköping fick jag sån panik att jag inte fattade när bussarna skulle gå å jag viste inte ens vilken buss jag skulle åka me heller. Jag brukar alltid få rusa till bussen när jag ska me den men idag väntade jag på den i 30 min å när jag kommer på bussen e de en jag känner som kör så jag fick åka me gratis ^^ Tyvärr va ju nte sätena som jag brukar sitta i lediga så jag satte mig på sniskan där man brukar sätta barnvagnar... Inte bekvämt alls å jag trodde att jag skulle åka ner på golvet hela tiden å varje gång bussen bromsa in så slog jag i huvet.

Träffade Lancia, doggen å Bettan. Skuttade på bussen tillbaka till Finspång och behövde inte betala denna gång heller för snubben som körde fatta inte sig på betalmackapären å jag måste då vara korkad för jag satte mig på samma ställe nu me fast jag viste att de va så obeskönt. Snubben körde som jag vet inte vad. Han öppnade dörrarna i farten och folket som skulle av han knappt ut förrens han slog igen dörrarna å satte fart på nytt. Tror varje stopp tog max 10 sekunder. Han körde typ som om han snott bensinen el va de e bussar går på.

Näpp bajsa å sen knalla till jobbet.


Kommentarer
Postat av: zickan

Haha.. vem vet han kanske har stulit bussen :-P

2011-05-10 @ 17:20:13
URL: http://zickans.com
Postat av: Svar till Zickan

Nej man vet aldrig om han gjort de el inte men de e ju lite underligt då att han stannade där han skulle ^^

2011-05-10 @ 18:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0