19/10 ONSDAG...1

Just nu skulle jag kunna kasta ut katterna från balkongen. Jag har lekt me var å en i 30 min var på morgonen å sen lekte jag me dom tillsammans... jag har suttit med var å en i knät å gosat men de räcker tydligen inte för dom vill bara ha mer. Men jag har inte tid att passa upp på dom hela tiden. Nilsson retar råttorna å Neko biter på kartongerna. Tar jag upp Neko idiot slickar han på min morgonrock så jag blir helt blöt... Jag puttar undan han men han gör verkligen allt för att få fortsätta de e välla hans sätt att tvätta sin mamma tillbaka. Nilsson har tuggat sönder 4 blommor som inte går att rädda och racat på diskbänken så de for råttskålar ända ut i hallen å blev till 1000 bitar. Värst e ju nätterna när katterna fått för sig att de ok att leka, leken går över till vild jakt, sen till att dom blir osams å bråkar så päls flyger i stora tussar... De hela slutar me att jag blir förbannad efter att försöka sova i X antal timmar så jag far upp ur sängen, hugger tag i Neko, "kastar" in han i sovrummer å stänger dörren.. Sen tar de 2 sec så har Nilsson försökt å i vissa fall öppnat dörren å så börjar dom om där dom sluta. Så nån vidare sömn har jag inte fått på 2 veckor.

Å för er som messar mig så kan jag inte svara då telefonen sjunger på sista versen å jag kan inte stänga av mobilen för å byta telefon för då kan jag inte starta mobilen igen så innan jag  byter till en ny måste jag föra över massa data jag vill spara å de e jag aldeles för korkad för att göra själv.

Värsta e att jag inte hittar en mobil som jag vill ha... den jag hade hittat hittar jag inte el så har jag ratat den för den inte passar mig.

Kommentarer
Postat av: Paula

Kattungar? Fy vilken skräck - de är jobbigare än småbarn :D



Men du har du fått ordning på mobilen än, vi borde ta ett snack...

2011-10-21 @ 15:28:38
URL: http://rackarns.se/mattebloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0