12/9...2

Jag har under några veckor muttrat om att min sambo inte kan stänga badrumsdörren efter sig när han varit där. De har han ju alltid annars kunnat liksom. Men härom dagen stod den öppen igen och de va ju jag som varit där sist. Jag kunde inte anklaga sambon för han låg ju och sov. Jag stängde den igen. Pysslade lite och nästa gång jag kollade till så var den öppen igen... Sambon ligger fortfarande å sover... Jag stänger dörren åter igen å den håller sig stängd... Lite senare behöver jag uträtta mina behov å när jag e klar stänger jag dörren som alltid. Med ryggen mot dörren hör jag hur handtaget trycks ner och dörren öppnas med ett långsamt gnissel. Allt går så fort men ändå långsamt på något sätt så jag hinner nästan inte reagera. Men ut från toan kommer...

 

Ja vad är det som kommer??? Är det någon som kan gissa??


Kommentarer
Postat av: Lina

Katten? Spöke?

2011-09-12 @ 21:24:20
URL: http://linaaj.blogg.se/
Postat av: zickan

Kisse missen

2011-09-14 @ 01:20:20
URL: http://zickans.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0