26/9 MÅNDAG...1

Gud va jag hatar saker som bara ska bråka me mig. Har varit nere i källaren och grälat på tvättmaskinen 3 gånger nu men inte fan gör den som jag vill. Satte igång den som jag brukar göra å går därifrån. Kommer tillbaka 1 timma senare å den står å blinkar. Den säger att den inte fått vatten... Vrider på kranen å sätter igång den igen, går upp. 1 timma senare e jag tillbaka hos tvättmaskinen å den blinkar åter igen å den har bara tvättat halva programmet. Hade jag varit på sämre humör så hade de funnits en tvättmaskin mindre i världen. Nu hoppas jag att den gör som jag vill för de e sista chansen att kunna tvätta innan de e nästas tur att bråka me maskinen. Nästa tid som finns att tvätta e om 2 dagar å jag har inga rena underkläder... Hmm man kanske skulle packa en väska å knalla till pappsen å vara där några timmar.


Kommentarer
Postat av: Lancia

bara o vända ut och in på dom du har på dig idag så håller dom två dar till

2011-09-26 @ 17:23:33
URL: http://lancia.blogg.se/
Postat av: Fanny Cardegård

Inte kul, när saker inte gör som man vill. Om du vill kan vi ju ta en sväng till stallet imorn ? :)

2011-09-26 @ 17:49:26
URL: http://demo.devote.se
Postat av: Svar till Lancia

Nej gud va äckligt ^^ Eller så får jag sluta me att byta underkläder varje gång jag går på toa typ.

2011-09-27 @ 12:19:29
Postat av: Svar till Fanny

Idag e jag upptagen men på torsdag jobbar jag bara till 14 så då hinner jag på em å på fredag hinner jag oxå.

2011-09-27 @ 12:21:29
Postat av: Fanny

Både jag och mamma kan båda gångerna, så de är bara att du hör av dig till oss när du vill åka typ :)

2011-09-27 @ 17:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0