27/9 TISDAG...1

Idag e de en sån dag när jag inte fattar va jag håller på me fast att jag skrivit 1 meter lång lista på vad som ska göras idag sitter jag å segar som bara den... Hmm kanske dax att bryta mitt vardagliga hemma mönster.. Börjar bli lite sjukt.

Jag kan inte diska om jag inte städat en bur innan å jag kan inte laga mat om jag inte har diskat. Jag kan inte duscha om jag inte har städat bur, diskat, städat el dammsugat innan.

Idag tror jag att jag skyller mina problem på våran inneboende. Han e som en duracell kanin som druckit för mycke energidryck och e övertrött på samma gång. Hoppas batterierna tar slut snart ^^ Men jag måste säga att han påminner väldigt mycke om min Sam (R.I.P) men e inte lika tjock.

Nä nu e de dax att fortsätta me listan så jag kan skriva en ny inför i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0