28/9 ONSDAG...3

E de onsdag idag verkligen funderar jag på men jag får välla lita på mitt taskiga minne. Har noll koll just nu känner jag. Vet inte va de e men jag har fått fruktansvärt dåligt minne och så e jag alltid trött. Kanske fått en mask i skallen som äter upp mitt minne å ork.

Skulle ju tvätta i morse.. just de ja SKULLE... men den förbannade maskin helvetet funka ju inte alls. Å jag va näääästan snäll mot maskinen. Jag plockade inte isär den men jag va bara tvungen att sparka lite på den... bara för att få ur mig ilskan... hade jag inte haft slippislappisarna på mig så hade jag kunnat sparka hårdare utan att bryta nån tå el två... Min lilltå e ju ännu inte läkt så jag får vara rädd om dom tåningarna jag har kvar^^

Nä så de får bli att ringa syrran så får hon boka en tid till mig hemma hos henne. Nä om man kanske skulle ta å äta en negerbollsfrukost (måste sluta me de)

Katterna leker för fullt tillsammans men Neko e fortfarande lite feg... Herr Nilsson däremot tar bara mera å mera plats. I natt vet jag inte hur många gånger jag fick kliva upp å fya han för han klättrar där man inte får vara men de e välla Neko som lär han skulle jag tro. Jag vill inte stänga in katterna i sovrummet med oss under natten som vi brukar för dom e inte riktigt sams ännu å jag vill inte ha Herr Nilsson ensam i tv-rummet för där e ju råttorna å han e lite för intresserad av dom ännu. Men nu e Herr Nilsson en lugnare katt iaf å de e ju skönt fast han äter å bajsar som en elefant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0