3/4 TISDAG...2

Sork: Om man tänker att man verkligen vill döda en person brutalt så den verkligen lider... e de tanken som räknas då me??
Zickan: Haha Ja vi säger det.

Sork: *Ont i magen*
Zickan: Men du kan få en lista på hur man dödar folk smidigt utan att lämna spår.

Sork: Bara dom lider så e de lugnt. Jag tänker verkligen aldrig mer komma nära dig om du kan mörda utan att lämna spår.
Zickan: Hahaha. Behöver inte ens komma nära

Sork: Om jag e död i morgon när jag vaknar så e de ditt fel.
Zickan: Tiss

Sork: Haha
Zickan: Ne men det är lätt att döda någon egentligen om man tänker efter på det. Tänk så lätt det vore för mig att köpa en extremt giftig skorpion el what ever. Sedan skicka en stor godis påse till dig från en annan ort än där jag bor på med den i. Du är glad å börjar gräva i påsen. Blir biten sen är det kört.

Sork: Haha jag skulle inte äta godiset om jag inte viste vem de va ifrån^^
Zickan: Hehe

Sork: Men de skulle säkert du göra.
Zickan: Haha Jaaa

Sork: Viste jag välla^^


Kommentarer
Postat av: zickan

Haha.. tur du inte var död dagen efter. Då hade ju jag blivit första misstänkta ^^... Du e ju så dum fattar du väl

2012-04-05 @ 02:46:48
URL: http://zickans.com
Postat av: Svar till Zickan

Tror min sambo skulle bli misstänkt först... E ju bara du å några till som läser min blogg. Så de e ju ingen som tar notis om va som skrivs här. Å alla vat att du e dummare än jag.

2012-04-05 @ 23:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0