7/4 LÖRDAG...2

Zickan: Du dum
Sork: Nääää

Zickan: Johoo Ge upp.
Sork: Efter att du gett upp.

Zickan: Tiss du tror.
Sork: Du kommer ju aldrig ge upp... Tom när du e död kommer du envisas meatt jag e dummare än du.

Zickan: Jaaa Så du kan lika gärna ge upp nu. Så slipper du mig våldgästa din grav.
Sork: Äh de kan va trevligt att ha lite sällskap där.

Zickan: Men ååh du e ju dum. Du får bjuda på massa fika. För jag kan inte bli fet om ja e död.
Sork: Haha jag ska be dom instalera ett kök i min kista så kan vi fika hela dagarna.

Zickan: Det tycker jag.
Sork: Haha det här e jusåtokit så de måste jag blogga om i brist på annat.

Zickan: Fniss.. du får sluta blogga... börja skissa på hur du ska ha plats med kök.
Sork: De vet jag redan hur jag vill ha.

Zickan: Vi kan ju inte dö av gasen som bildas iaf... men bör nog sätta upp varningstext så ingen röker ovanför våra gravar. Jag orkar inte bli störd av en explotion när jag väl får ta det lugnt.
Sork: Haha Du får sluta fisa.

Zickan: asg.. tänker mer på din spis. Men visst jag får sätta in en ventil i min kista.
Sork: Haha På din röv menar du.

Zickan: Råka garva på jobbet och kunde inte hålla in en fis. Nu märks det att det är påsk^^... fina ruttna ägg
Sork: Hahahahaha

Zickan: Såå nu kan du blogga ;-P


Kommentarer
Postat av: zickan

hahahaha....

2012-04-09 @ 01:56:50
URL: http://zickans.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0