27/2 MÅNDAG...2

Jag älskar ju reklam. Köper sällan saker som reklamer visar men jag vill ändå se dom.
I natt visade dom hemsökta hus och spökjägarna på tv och de vill ju jag se men vet av erfarenhet att jag knappt kan hålla ögonen öppna under det sista avsnittet å igår va jag extra trött tror jag... Jag fick den briljanta iden att vi skulle sova på soffan. Coffen har ju sovit där en hel vecka men jag har inte ens testat. Att sova ytterst va ingen höjdare kan jag säga... Va ganska hårt å man känner alla skarvar (måste köpa en madrass)

Vaknade iaf astidigt men kände inte alls för att kliva upp. När jag inte delar säng me Skuffen längre så fick Neko bli mitt morgonmysoffer. Slog på Tvn å dom visade mitt favorit bil program (så nu drömmer jag om en Pontiac Firebird) Men så kom reklamavbrottet och dom visar tele 2s senaste film om att de kommit en ny generation

Coffen: Har tele 2 slagit ihop sig med lambi??
Jag: Vist! snart kan man ringa me toarullen
Coffen: El torka sig i röven me mobiltelefonen.

Utvecklingen går framåt... eller??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0