5/2 SÖNDAG...2

Glömde ju skriva i natt att jag va iväg igår me min mor, bror å deras respektive för att kolla på massor me luddöron... Min bror ska köpa sig en kanin och letade uppfödare å va passar då inte bättre än att åka på en av sveriges största utställningar för att hitta en. Fanns en uppfödare dom ska kika på lite närmre i Nyköping.. Bara 15 min ifrån sveriges bästa folkracebana.

Idag e jag jätte trött å vill bara sova men jag kan inte sova mera nu... La mig 4 i natt... vakna vid 7 men gick å la mig igen... Vakna åter halv 12 men hade då skallebank å jag trodde att hela skallen skulle gå sönder så fort jag nös så efter "frukosten" la jag mig i sängen igen å gosade me kisse goset.. Klev upp straxt innan 19 fast jag inte ville... har inte lika ont i skallen längre men jag e sjukt trött men nu ska jag banne mig sitta uppe ett tag så jag kan sova i natt.

Fan va jag hatar att vara sjuk... Jag brukar ju aldrig vara jätte sjuk att jag inte orkar me att göra mina saker varje dag men nu e jag inne på sjukdag 3 som jag inte orkar göra nå alls... Stackars djuren som bara får rester å jag som skulle ha städat till pojkarna för 2 dagar sen. Än stinker de inte iaf.

Stackar er som får läsa om mitt tragiska sjuksvamel som jag själv troligen inte skulle fatta ett skit av om jag läste de så därför skiter jag i de å ni får läsa de som de e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0