27/1 FREDAG...2

Va e de som händer här?? Straxt innan spöktimmen ringer de på dörren å jag kikar ut genom ögat å va ser jag... En lång polis... va tveksam till att öppna först men gjorde de iaf.. GUD VA SNYGG HAN VA ^^

Anledningen till att han rinde på dörren va inte för att bjuda ut mig på dejt el fria till mig *SUCK*
Utan för att de hänt en insident i huset under kvällen... Trodde först att de va kärringen på hörnet som slagit ihjäl sin snubbe men de e konstigt att dom skulle ringa på våran dörr som e trappen brevid... Då funderade vi på om de va han under oss som fått sig en smäll el två. Jag vet att han spelat hög musik som vanligt när jag städade till råttorna efter 19 tiden... När jag diskade hörde jag folk i trappen, men de e ju inte ovanligt att han har besök... men sen hörde jag inget mer... Då jag inte kan använda min egna dator så hade jag inga lurar i öronen för ovanlighetens skull... Men jag har inte hört nå bråk.

En timma efter besöket ropade sambon från balkongen om att jag skulle komma... Där ute går en polis me hund å lampa så dom letar ju efter nå.

Jaja Finspång e ju litet så man får alltid höra saker å ting om va som hänt.

http://www.nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=7444988 


Kommentarer
Postat av: Mio

Nu törs ju inte jag komma och va hos dig :S

2012-01-29 @ 12:19:19
Postat av: Svar till Mio

Klart att du törs komma hit... Du får sova hemma hos min pappa om de känns tryggare^^

2012-01-29 @ 22:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0